Kriston Marcell (2021) Influencer Marketing a gyakorlatban - Kajdi Csaba. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Olyan világot élünk, ahol Elon Musk, a világ leggazdagabb embere, milliárdos tech guru egy Twitter bejegyzéssel képes felborítani a tőzsde egyensúlyát és ezáltal több millió ember életét gyökeresen megváltoztatni, ahol Kajdi Csaba, a Visage Models alapító-tulajdonosa szinte bármely vállalatot képes néhány sajátos stílusú Instagram Story-val teljes árukészletétől megszabadítani. Hogyan lehetséges ez? Hogyan működik ez az egész? Gyakorlati példákkal, a saját tapasztalataimra támaszkodva keresem ezekre a látszólag egyszerű kérdésekre a választ a záródolgozatom következő soraiban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetmarketing, marketing-kampány, marketingstratégiák, online marketing, reklámkampány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |