Balog Emese (2021) A látogatók kulturális szokásai a kultúraközvetítő intézményekben az X, Y, Z generáció tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A_latogatok_kulturalis_szokasai_a_kulturakozvetito_intezmenyekben_az_X, Y, Z_generacio_tükreben_Balog_E-converted.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat azt vizsgálja, hogy az intézmények mit tesznek, hogy minél több különböző generációból érkező látogató érkezzen hozzájuk, illetve, hogy mik a tapasztalataik a látogatókat illetően, illetve a látogatói szokásokat ezekben a kultúraközvetítő intézményekben.A dolgozat szekunder kutatása során áttekintem a kultúra és közművelődés fogalmait, majd bemutatom röviden a kultúraközvetítő intézményeket. Ezt követően bemutatom a generáció fogalmának különböző meghatározásait, majd bemutatom a szakirodalom alapján a most élő generációkat, sajátosságaikat és kulturális fogyasztási szokásaikat.A primer kutatásom során négy különböző budapesti kultúraközvetítő intézmény kulturális vagy programszervező munkatársával készítek interjút a kiállítások, tárlatok, megnyitók, beszélgetések és különböző programok szervezési szempontjai és látogatói szokásai kapcsán, valamint X, Y, Z generációs látogatókkal, hogy milyen impulzusok érik őket ezen programok látogatása során. Ezt követően prezentálom és értelmezem a vizsgálati eredményeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kultúraközvetítő intézmény, látogatói szokások, X generáció, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |