Áruhitelhez kapcsolódó fogyasztói hozzáállás a magyar piacon a COVID-19 első évében

Bors Bence (2021) Áruhitelhez kapcsolódó fogyasztói hozzáállás a magyar piacon a COVID-19 első évében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_BB_végső.pdf] PDF
szakdolgozat_BB_végső.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat tartalma -gyakorlati szempontból- a fogyasztói hozzáállást taglalja a magyar piacon, 2020-ban, a COVID-19 első évében. Elméleti síkon pedig feldolgozza a fogyasztói magatartással kapcsolatos alapfogalmakat, a fintech és kutatás kapcsolatát, a pénzügyi alapfogalmakkal kapcsolatos bemutatást, továbbá az áruhitel és egy-egy specifikus áruházlánchoz kapcsolódó adatokkal kapcsolatos kutatást. Az összefoglaló pedig tartalmazza az eredmények feldolgozását és javasalattételt a lehetőségekhez képest illetve a lehetséges következő lépéseket a kutatás szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: áruhitel, COVID-19, fintech, fogyasztói magatartás, hitel
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet