Technokov Kft. Marketingstratégiája

Ruzinkovics László (2021) Technokov Kft. Marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projecktmunka Ruzinkovics László.pdf] PDF
projecktmunka Ruzinkovics László.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of projecktmunka Ruzinkovics László melléklet.pdf] PDF
projecktmunka Ruzinkovics László melléklet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (371kB)

Absztrakt (kivonat)

Technokov Kft.-nál töltöm szakmai gyakorlatom és ez alapján bemutatom a céget.A téma bevezetését követően röviden a stratégiai tervezés kialakításáról lesz szó egészen a marketingstratégiai elemek megvalósításáig. Ez után Technokov Kft stratégiai folyamatait ismertetem. Először kifejtem gondolataimat a marketing fontosságáról, ismertetem a marketing fogalmát, majd kifejtem arról is nézeteimet, hogy milyen hatása van a marketingnek a cég életében. Az I.2-ben bemutatom az általam kiválasztott cég tevékenységét, s jelenlegi helyzetét is felvázolom. Ezután a marketingstratégia meghatározásáról és kialakításáról lesz szó, majd cégről egy SWOT elemzést láthatunk. Ezután a cég által gyártott tartályfenekek piaci helyzetéről lesz pár szó. Majd azt követően a Technokov irat rendszer egy részét mutatom be. A II. fejezetben a marketing alapvető működésének vizsgálatára kerítek sort. Elsősorban a marketing megjelenési formáját mutatom be a vállalaton belül, vagyis bemutatom a cég marketing mixét. Bemutatásra kerül a termék, az ár, az értékesítési hely és értékesítési kommunikáció is. Ezután a Technokov Kft online értékesítése kerül bemutatásra. Bemutatom a teljes online értékesítési folyamatot a vásárló és az eladó között. Zárásként az értékelés és összefoglalás következik, ahol a kapott eredményeket mutatom be, s foglalom össze az eddigieket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, marketing, stratégia, SWOT-elemzés, vállalati stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet