Segway-ek az élményközpontú programok részeként

Budai Netti (2021) Segway-ek az élményközpontú programok részeként. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_Budai_Netti.pdf] PDF
Projektmunka_Budai_Netti.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom központi témáját képező alternatív városnézési mód az utóbbi évtizedben népszerű turisztikai termékké fejlődött. Manapság a fogyasztók a turizmusban az ilyen élményszerű termékeket keresik. Dolgozatom a turizmusmarketingről, annak sajátosságairól, ezen kívül Magyarország turizmusáról, a turizmustermékről, az aktuális fogyasztói trendekről és az élmény szerepéről szóló résszel kezdődik.Ezután a marketingkommunikációra térek ki részletesen. Bemutatom a marketingkommunikáció különböző jelentéseit, céljait, folyamatait és eszközeit. Maga a Segway Tours Budapest és programjai követik a marketingkommunikációt. Mivel a koronavírus igen nagy részben befolyásolta az elmúlt 1 évet, így erről is készült egy külön fejezet. Projektmunkámat a kutatásom módszerének bemutatásával majd egy összefoglalással zárom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élménygazdaság, marketingkommunikáció, segway, turisztika, városnézés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet