Budai Netti (2021) Segway-ek az élményközpontú programok részeként. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka_Budai_Netti.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom központi témáját képező alternatív városnézési mód az utóbbi évtizedben népszerű turisztikai termékké fejlődött. Manapság a fogyasztók a turizmusban az ilyen élményszerű termékeket keresik. Dolgozatom a turizmusmarketingről, annak sajátosságairól, ezen kívül Magyarország turizmusáról, a turizmustermékről, az aktuális fogyasztói trendekről és az élmény szerepéről szóló résszel kezdődik.Ezután a marketingkommunikációra térek ki részletesen. Bemutatom a marketingkommunikáció különböző jelentéseit, céljait, folyamatait és eszközeit. Maga a Segway Tours Budapest és programjai követik a marketingkommunikációt. Mivel a koronavírus igen nagy részben befolyásolta az elmúlt 1 évet, így erről is készült egy külön fejezet. Projektmunkámat a kutatásom módszerének bemutatásával majd egy összefoglalással zárom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élménygazdaság, marketingkommunikáció, segway, turisztika, városnézés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |