Molnár Viktória (2021) Arckrém vásárlási szokások sajátosságai Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Arckrém vásárlási szokások sajátosságai Magyarországon_MolnárViktória_DI0WB3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája az arckrémek vásárlási szokásának vizsgálata, online-offline trendek alapján Magyarországon. Kereskedelem szakirányomból adódóan is foglalkoztat a téma, illetve mindig is nagy érdeklődéssel kísértem a kozmetikai termékek világát, ebből is a tudatos arcápolás és megelőzést, ami általam is nagyon preferált téma. Mindezek mellett olyan dolgozatot szerettem volna készíteni, ami naprakész és érdekes és ami a manapság „divatos” tudatosság kifejezés jelentését vizsgálja az arcápolásban. Hiszen manapság egyre több a „tudatos vásárló”, de ebben a kontextusban vajon mit is jelenthet ez a fogalom? A tudatosság kifejezés mindenkinek mást jelenthet. Van, aki a termék összetételére, van, aki a megelőzésre, van, aki teljesen másra gondol a kifejezés hallatán. Egy biztos manapság nagyon felkapott lett használni ezt a szót. Mit jelenthet mégis az, hogy SPF, kőolajszármazékok, és állatkísérlet mentes? Erre is keresem a válaszokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntési folyamat, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói szokások, tudat, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |