Varga Viktória (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata műanyag nyílászárók forgalmazásának bemutatásával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Varga Viktória H5D78H Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (639kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ha az ember felújításba kezd vagy építkezni szeretne, az mindig hatalmas felelősséggel és fejtöréssel jár. Rengeteg dolog van amire figyelni kell, a legegyértelműbb dolgoktól kezdve a legapróbb részletekig. Esztétikailag a legtökéletesebbet szeretnénk végeredményül kapni mivel a vizualitásnak igencsak nagy szerepe van az életünkben, viszont fontos perspektíva a praktikusság is. Ez a két fő szempont mondható el a nyílászárókról is, hiszen alappillére egy felújításnak vagy építkezésnek és ugyan olyan fontos szerepet töltenek be, mint egy kényelmes fotel vagy egy megfelelő működésű radiátor. Dolgozatomban szeretném bemutatni szakmai gyakorlati helyemet, ahol 4 hónapot tölthettem el, a SZAKI Ablak Bt.-t, azt a kis családi vállalkozást, ami 20 éves munkatapasztalatot és tanulási folyamatot tud maga mögött a nyílászárók beszerelése terén. Bárki Heves megyében és környékén meghallja a Zelnik Szabolcs nevet tudja, hogy milyen kimagasló minőségű munkavégzésre, magas színvonalú minőségre és korrekt emberi mivoltra számíthat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árajánlat, fogyasztói magatartás, marketing, nyílászárók, Szaki ablak Bt. |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |