Kárpáti Zsolt (2021) Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kárpáti Zsolt_JCU2U7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája az e-kereskedelem köré épül. Nem nagyon találunk olyan kereskedelmi, marketing vagy vállalati megoldást, aminek nem képezné szerves részét a digitalizáció. Első lépésben a vállalatok belső rendszerei indultak fejlődésnek, mikor még az internet felhasználás nem volt olyan kiterjedt Magyarországon, mint napjainkban. A szélessávú internet hazai, tömeges megjelenésével számos szolgáltatás, ügyintézési lehetőség, kereskedelmi folyamat került a digitális térbe. Ez a digitális forradalom először egy új fajta lehetőség volt, ma már kikerülhetetlen kereskedelmi csatorna. A vállalkozásoknak újra kellett értékelni a változás menedzsment fogalmát, mert ez a fajta szemlélet, sőt már inkább kultúra változás nem évtizedek alatt alakult ki, hanem 5-10 év alatt. A digitalizáció és az e-kereskedelem nagy hatással volt a vásárlási szokásokra. Sőt, folyamatosan hatással van rá és a versenyben maradásért sokkal gyorsabban kell megújulni, mint korábban. A vásárlási pszichológia is érdekes tényező, amit szeretnék érinteni a dolgozatomban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, internet, koronavírus-járvány (COVID-19), változás menedzsment, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |