Örvendi Alexandra (2021) A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (957kB) |
Absztrakt (kivonat)
A front office területén a legtöbbször felmerülő problémákat és az ezekre való lehetséges megoldásokat ismertetem a szakdolgozatomban. Kiemeltem vizsgálom a recepció és a recepciósok szerepét. Bemutatom, hogy milyen a szálloda recepciója „belülről”, milyen feladatokat látnak el a recepción dolgozó munkatársak és hogyan vélekednek maguk a vendégek erről a szállodai területről. Ismertetem, hogy mennyire szerteágazó feladatot lát el egy recepciós, amely nagymértékben függ a szálloda méretétől. A kutatásomban arra keresem a választ, hogy van-e igény a vendégek körében a recepcióra és a recepciósok által nyújtott szolgáltatásokra, milyen elvárásaik vannak a vendégeknek a recepción dolgozó munkavállalókkal szemben, lényeges-e a szálloda szempontjából a recepció, mennyire fontos az első benyomás a vendégek részére. A dolgozatom szakirodalmi áttekintésében tisztázom a szálláshely szolgáltatásokat, valamint, hogy hol helyezkednek el a szállodák a turizmuson belül. Ezt követően a front office felépítését mutatom be kis-, közepes- és nagyméretű szállodák esetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árazás, betanítás, Front Office, munkafolyamatok, recepció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |