A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése

Örvendi Alexandra (2021) A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése.pdf] PDF
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (957kB)

Absztrakt (kivonat)

A front office területén a legtöbbször felmerülő problémákat és az ezekre való lehetséges megoldásokat ismertetem a szakdolgozatomban. Kiemeltem vizsgálom a recepció és a recepciósok szerepét. Bemutatom, hogy milyen a szálloda recepciója „belülről”, milyen feladatokat látnak el a recepción dolgozó munkatársak és hogyan vélekednek maguk a vendégek erről a szállodai területről. Ismertetem, hogy mennyire szerteágazó feladatot lát el egy recepciós, amely nagymértékben függ a szálloda méretétől. A kutatásomban arra keresem a választ, hogy van-e igény a vendégek körében a recepcióra és a recepciósok által nyújtott szolgáltatásokra, milyen elvárásaik vannak a vendégeknek a recepción dolgozó munkavállalókkal szemben, lényeges-e a szálloda szempontjából a recepció, mennyire fontos az első benyomás a vendégek részére.  A dolgozatom szakirodalmi áttekintésében tisztázom a szálláshely szolgáltatásokat, valamint, hogy hol helyezkednek el a szállodák a turizmuson belül. Ezt követően a front office felépítését mutatom be kis-, közepes- és nagyméretű szállodák esetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árazás, betanítás, Front Office, munkafolyamatok, recepció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:02
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet