Konfliktusok kialakulása és kezelése a kiskereskedelmi vállalatoknál az értékesítési szektorban

Király Bence (2021) Konfliktusok kialakulása és kezelése a kiskereskedelmi vállalatoknál az értékesítési szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Király_Bence_projektmunka_kész.pdf] PDF
Király_Bence_projektmunka_kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (768kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámat a szakmai gyakorlatomról és azon belül is a konfliktusok kialakulásáról és kezeléséről írtam. Kitérek benne a konfliktusok kialakulására. Bemutatom a szakmai gyakorlati helyemet és a feladataimat is, amelyeket a gyakorlat alatt kellett végeznem. Nagyobb részt szenteltem a projektmunkámban az áruátvételnek, mivel azzal foglalkoztam a gyakorlati időben a legtöbbet.A konfliktusokról nem csak általánosságban írok, hogy milyen fajtái és megoldásai vannak, hanem a saját tapasztalataimról is, amelyeket a gyakorlat alatt szereztem. A projektmunka végén összegzem a leírtakat, leírom a tapasztalataimat, valamint a véleményemet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Merliot-Almássy Eszter
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árubeszerzés, áruértékesítés, kereskedelem, konfliktus, konfliktuskezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:02
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet