Pettermann Dániel (2021) Az „overtourism” jelenség vizsgálata és a látogatómenedzsment lehetséges eszközei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az „overtourism” jelenség vizsgálata és a látogatómenedzsment lehetséges eszközei.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (693kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja az overtourism fogalmának, kialakulásának és jellemzőinek, valamint a hozzá köthető desztináció- és látogatómenedzsment eszközöknek a feltárása. Továbbá célom az is, hogy megértsem, hogyan befolyásolhatja a túlturizmus alakulását a járványhelyzet és, hogy megismerjem a budapesti lakosok tapasztalatait a témával kapcsolatban. Ennek tükrében szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy milyen desztináció és látogatómenedzsment eszközökkel kezelhető hatékonyan az overtourism jelensége? Milyen mértékben érintett Budapest, és milyen eszközöket alkalmaznak a probléma kezelésére? Mik a magyar utazók percepciói és tapasztalatai az overtourism kapcsán? Hogyan hat az overtourism által érintett desztinációk turizmusára a koronavírus járvány? Mi várható a járvány lecsengése után?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | demarketing, desztinációmenedzsment, koronavírus-járvány (COVID-19), látogatómenedzsment, overtourism |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |