A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái

Kiss Benjámin (2021) A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kiss Benjamin Projektmunka.pdf] PDF
Kiss Benjamin Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (940kB)

Absztrakt (kivonat)

A videojáték fejlesztő cégek marketing stratégiának vizsgálata, értékesítési módszereik vizsgálata.Betekintés a videojátékok világába, azok fajtáinak vizsgálata.A szakmai gyakorlati helyemként szolgáló egyéni vállalkozásom bemutatása illetve annak értékesítési és marketing módszereinek vizsgálata, következtetések levonását követő javaslattétel, annak megvalósításának módja és milyensége. Különböző videojáték fejlesztő cégek módszereinek összehasonlításával a lehető legjobb megoldás keresése a vizsgálat során felmerülő problémára, majd a javaslat eljuttatásának módja a videojátékfejlesztő céghez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: áruértékesítés, egyéni vállalkozás - egyéni vállalkozó, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, internet, közösségi média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:02
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet