Kiss Benjámin (2021) A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kiss Benjamin Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (940kB) |
Absztrakt (kivonat)
A videojáték fejlesztő cégek marketing stratégiának vizsgálata, értékesítési módszereik vizsgálata.Betekintés a videojátékok világába, azok fajtáinak vizsgálata.A szakmai gyakorlati helyemként szolgáló egyéni vállalkozásom bemutatása illetve annak értékesítési és marketing módszereinek vizsgálata, következtetések levonását követő javaslattétel, annak megvalósításának módja és milyensége. Különböző videojáték fejlesztő cégek módszereinek összehasonlításával a lehető legjobb megoldás keresése a vizsgálat során felmerülő problémára, majd a javaslat eljuttatásának módja a videojátékfejlesztő céghez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | áruértékesítés, egyéni vállalkozás - egyéni vállalkozó, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, internet, közösségi média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |