Kovács Orsolya (2021) Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kovács Orsolya Projektmunka (4).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban három közösségi oldal, a Facebook, az Instagram és a Youtube példáján keresztül szeretném bemutatni a social média marketing, azon belül is a tartalom-marketing folyamatait a H&M vállalat példáján. Először szó esik a közösségi oldalak működéséről és bennük rejlő lehetőségekről, majd röviden bemutatom a választott márkát. Ezután a tartalom-marketing leírása következik, elsőnek az AIDA-modell, ami az alapja a vásárlói útnak és az értékesítési tölcsérnek, ez a szakasz ismerteti mit kell megtennie a cégeknek ahhoz, hogy a potenciális vásárlókat ügyféllé változtassák. Minden szakasz után található indoklás a H&M vonatkozásában. A következő oldalakon a designer kollaborációk ismertetése olvasható, amiben a vállalat lassan húsz év óta tölt be vezető szerepet a divatiparban, majd az idei, 2021-es együttműködés bemutatása következik és ennek social médiában való megjelenése példákkal szemléltetve. Az idén még mindig nagy népszerűségnek örvendő influencer-marketing működésébe is szeretnék kis betekintést nyújtani, a működéséről, influencerek típusairól és a márkával együtt dolgozó véleményvezérekről is. Végül pedig a H&M YouTube-on alkalmazott tartalom-marketing stratégiájáról esik szó, három kategória, az Inspire, Educate és Entertain szerint elemezve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketing, marketing-kampány, marketingeszközök, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |