A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján

Rudolf Katalin (2015) A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Rudolf Katalin_ Szakdolgozat_A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace példáján.pdf] PDF
Rudolf Katalin_ Szakdolgozat_A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace példáján.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja, hogy rávilágítson a vendégelégedettség jelentőségére, bemutassa a vizsgálathoz alkalmazható módszereket, valamint ismertesse az online vendégértékeléseket összegyűjtő honlapok adatainak hatását a vállalkozásokra. A kutatás bemutatja az alkalmazható eszközök széles skálájára, amelyek a szállodaipar eredményességét hatékonyabbá teszik. A Hotel Zenit Budapest Palace**** és a Zenit szállodalánc nem rendelkezik jelenleg vendégelégedettségi vizsgálattal, ezért a kutatás segítségével a szállodalánc színvonala és népszerűsége fejlődik. Ehhez szeretne a szerződ hozzájárulni, a leírtakat a gyakorlatban is megvalósítani. Szükségesnek tartja a kérdőívek kidolgozását, a vendégelégedettség növelését és a TripAdvisor-on lévő helyezés javítását.

Magyar cím

A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján

Angol cím

Increasing guest satisfaction with the sample of Hotel Zenit Budapest Palace****

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdász tanár

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
PhD Karakasné Dr. Morvay Klára
NEM RÉSZLETEZETT
Főiskolai adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: vendégelégedettség vizsgálat, szállodaipar, minőségmenedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Rudolf Katalin
Rekord készítés dátuma: 2015. Aug. 14. 10:32
Utolsó módosítás: 2015. Aug. 14. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet