Rudolf Katalin (2015) A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Rudolf Katalin_ Szakdolgozat_A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace példáján.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja, hogy rávilágítson a vendégelégedettség jelentőségére, bemutassa a vizsgálathoz alkalmazható módszereket, valamint ismertesse az online vendégértékeléseket összegyűjtő honlapok adatainak hatását a vállalkozásokra. A kutatás bemutatja az alkalmazható eszközök széles skálájára, amelyek a szállodaipar eredményességét hatékonyabbá teszik. A Hotel Zenit Budapest Palace**** és a Zenit szállodalánc nem rendelkezik jelenleg vendégelégedettségi vizsgálattal, ezért a kutatás segítségével a szállodalánc színvonala és népszerűsége fejlődik. Ehhez szeretne a szerződ hozzájárulni, a leírtakat a gyakorlatban is megvalósítani. Szükségesnek tartja a kérdőívek kidolgozását, a vendégelégedettség növelését és a TripAdvisor-on lévő helyezés javítását.
Magyar cím
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
Angol cím
Increasing guest satisfaction with the sample of Hotel Zenit Budapest Palace****
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógiai Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | vendégelégedettség vizsgálat, szállodaipar, minőségmenedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Rudolf Katalin |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Aug. 14. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2015. Aug. 14. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |