A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül

Markóczi Dóra (2021) A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül.pdf] PDF
A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (720kB)

Abstract

Az elmúlt időszakot mindenki számára megnehezítette a koronavírus járvány. Így volt ez a szállodaipar tekintetében is, mert a járványhelyzetben sok változás ment végbe, különösen a 2020 november óta tartó szigorítás alatt, amikor csak üzleti céllal utazó vendégeket fogadhattak a szállodák. A különbségek összehasonlítását a szállodaipar és a martonvásári Ludwig Hotel szemszögéből is megvizsgálom. Bemutatom az alapvető Front Office tevékenységeket, majd azt, hogy milyen változások mentek végbe. Továbbá elemzem a vendégkörben végbement változásokat is, kiemelve a 2020 nyári enyhítés és a 2020 november óta tartó szigorítás időszakait.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Bártfai Endre
Belső
óraadó tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: COVID-19, Front Office, Ludwig Hotel, munkaköri leírás, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Sep. 22. 09:01
Last Modified: 2021. Sep. 22. 09:01

Actions (login required)

View Item View Item