Markóczi Dóra (2021) A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (720kB) |
Abstract
Az elmúlt időszakot mindenki számára megnehezítette a koronavírus járvány. Így volt ez a szállodaipar tekintetében is, mert a járványhelyzetben sok változás ment végbe, különösen a 2020 november óta tartó szigorítás alatt, amikor csak üzleti céllal utazó vendégeket fogadhattak a szállodák. A különbségek összehasonlítását a szállodaipar és a martonvásári Ludwig Hotel szemszögéből is megvizsgálom. Bemutatom az alapvető Front Office tevékenységeket, majd azt, hogy milyen változások mentek végbe. Továbbá elemzem a vendégkörben végbement változásokat is, kiemelve a 2020 nyári enyhítés és a 2020 november óta tartó szigorítás időszakait.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | COVID-19, Front Office, Ludwig Hotel, munkaköri leírás, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 22. 09:01 |
Last Modified: | 2021. Sep. 22. 09:01 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |