Markóczi Dóra (2021) A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (720kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt időszakot mindenki számára megnehezítette a koronavírus járvány. Így volt ez a szállodaipar tekintetében is, mert a járványhelyzetben sok változás ment végbe, különösen a 2020 november óta tartó szigorítás alatt, amikor csak üzleti céllal utazó vendégeket fogadhattak a szállodák. A különbségek összehasonlítását a szállodaipar és a martonvásári Ludwig Hotel szemszögéből is megvizsgálom. Bemutatom az alapvető Front Office tevékenységeket, majd azt, hogy milyen változások mentek végbe. Továbbá elemzem a vendégkörben végbement változásokat is, kiemelve a 2020 nyári enyhítés és a 2020 november óta tartó szigorítás időszakait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | COVID-19, Front Office, Ludwig Hotel, munkaköri leírás, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |