A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül

Markóczi Dóra (2021) A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül.pdf] PDF
A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (720kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt időszakot mindenki számára megnehezítette a koronavírus járvány. Így volt ez a szállodaipar tekintetében is, mert a járványhelyzetben sok változás ment végbe, különösen a 2020 november óta tartó szigorítás alatt, amikor csak üzleti céllal utazó vendégeket fogadhattak a szállodák. A különbségek összehasonlítását a szállodaipar és a martonvásári Ludwig Hotel szemszögéből is megvizsgálom. Bemutatom az alapvető Front Office tevékenységeket, majd azt, hogy milyen változások mentek végbe. Továbbá elemzem a vendégkörben végbement változásokat is, kiemelve a 2020 nyári enyhítés és a 2020 november óta tartó szigorítás időszakait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: COVID-19, Front Office, Ludwig Hotel, munkaköri leírás, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:01
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet