Molnár Tristan (2021) Zamárdi, mint turisztikai térség és fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Zamárdi, mint turisztikai térség és fejlődési lehetőségei.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban egy sikeres és innovatív desztináció létrehozásához, fenntartásához nem elég csupán az adott terület környezeti adottságai. Az attrakciók, szolgáltatások, a fogadó területek közösségei teszik egyedivé. Ezeknek a feltételeknek az irányításához, egy olyan rendszert szükséges alkalmazni, hogy hosszú távon jól működő, nyereséges és gyümölcsöző legyen. A turizmus desztináció menedzsment (TDM) pont ezzel foglalkozik. Lényege egy olyan stratégia alkalmazása a gyakorlatban, ami felkarolja a desztináció lehetőségeit, termékeit, szolgáltatásait és olyan módon eladja és alkalmazza ezeket, hogy az odalátogató, a turista egy felejthetetlen élményben részesül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | desztináció-elemzés, fenntarthatóság, területfejlesztés, turisztikai desztináció, turizmus, turizmusfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |