Gál András (2021) Online kereskedelem. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka_Gal_Andras (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online térben kialakult és folyamatosan fejlődő kereskedelmi felületek, illetve a gyűjtött információk alapján a szakmai gyakorlati helyen való webáruház bevezetésének lehetőségének bemutatása. Dolgozatom arra a kérdésre kutatja a választ, miként vehet részt egy cég, valamint a technológia fejlődésével akár egy hétköznapi ember is a piacon az internet segítségével. Bemutatom, hogy mit is takarnak webáruház, valamint az online piacterek, miképp változtatja meg a modern kor kereskedelmét, valamint hogy milyen lehetőségek rejlenek benne, cégek és magánszemélyek számára is. Részletezem az értékesítés menetét, az ezt kiszolgáló logisztikai hálózatok rendszereit. illetve a közösségi médiában megjelenő marketing lehetőségeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
kereskedelem és marketing [kereskedelmi]
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, internet hatása, online értékesítés, webáruházak, webszolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |