Online kereskedelem

Gál András (2021) Online kereskedelem. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_Gal_Andras (1).pdf] PDF
Projektmunka_Gal_Andras (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az online térben kialakult és folyamatosan fejlődő kereskedelmi felületek, illetve a gyűjtött információk alapján a szakmai gyakorlati helyen való webáruház bevezetésének lehetőségének bemutatása. Dolgozatom arra a kérdésre kutatja a választ, miként vehet részt egy cég, valamint a technológia fejlődésével akár egy hétköznapi ember is a piacon az internet segítségével. Bemutatom, hogy mit is takarnak webáruház, valamint az online piacterek, miképp változtatja meg a modern kor kereskedelmét, valamint hogy milyen lehetőségek rejlenek benne, cégek és magánszemélyek számára is. Részletezem az értékesítés menetét, az ezt kiszolgáló logisztikai hálózatok rendszereit. illetve a közösségi médiában megjelenő marketing lehetőségeit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing [kereskedelmi]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, internet hatása, online értékesítés, webáruházak, webszolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:01
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet