Lajos Viktória (2021) A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (814kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám a Front office tevékenységének elemzéséről szól a Hotel City Inn példáján keresztül. Tartalmazza a szállodákhoz és a Front office-hoz kapcsolódó fontosabb definíciókat. Bemutatja a szállodát és annak a felépítését, részlegeit, valamint a használt szállodai szoftvert. A Front office általános tevékenységeire részletesen kitér. Bemutatja a vendégciklus alatti tevékenységeket, valamint az egyéb feladatokat, kitér az éjszakai teendőkre is. Listázza azokat a szolgáltatásokat, melyeket egy dolgozó nyújthat a vendégeknek. Bemutatja a szállodákra is vonatkozó munka-, baleset-, és tűzvédelmet. A Front office részlegen nyújtott szolgáltatásokon kívül kitér a programajánlásra és a rendezvényekre. Elemzi a budapesti szállodák helyzetét a vírusidőszak előtti helyzet és a jelenlegi helyzet figyelembevételével. Bemutatja a Front office részleg fejlődését, elemzi a robotizációt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, Hotel City Inn, housekeeping, recepció, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |