A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül

Lajos Viktória (2021) A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül.pdf] PDF
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (814kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám a Front office tevékenységének elemzéséről szól a Hotel City Inn példáján keresztül. Tartalmazza a szállodákhoz és a Front office-hoz kapcsolódó fontosabb definíciókat. Bemutatja a szállodát és annak a felépítését, részlegeit, valamint a használt szállodai szoftvert. A Front office általános tevékenységeire részletesen kitér. Bemutatja a vendégciklus alatti tevékenységeket, valamint az egyéb feladatokat, kitér az éjszakai teendőkre is. Listázza azokat a szolgáltatásokat, melyeket egy dolgozó nyújthat a vendégeknek. Bemutatja a szállodákra is vonatkozó munka-, baleset-, és tűzvédelmet. A Front office részlegen nyújtott szolgáltatásokon kívül kitér a programajánlásra és a rendezvényekre. Elemzi a budapesti szállodák helyzetét a vírusidőszak előtti helyzet és a jelenlegi helyzet figyelembevételével. Bemutatja a Front office részleg fejlődését, elemzi a robotizációt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Office, Hotel City Inn, housekeeping, recepció, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:01
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet