Vu Nam Levente (2021) A Kano-modell alkalmazása egy webfejlesztő kisvállalkozás mindennapi életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szakdolgozat_kano_v3.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 15.. Download (3MB) |
|
PDF
titkositasi3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (272kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a címben említett kisvállalkozás egy ügyfélkapcsolati stratégiát támogató Kano-kérdőívének megalkotása, az ennek során felmerülő esetleges problémák ismertetése és megoldások nyújtása, majd az elkészült kérdőív elemzése a módszertanok ismertetésével. Az elemzés során különös hangsúlyt fektettem a kontextuális elemzésre, a kapott számszerű értékek értékelésére a konkrét cég, illetve szakterület és a vizsgált funkció fényében. A kapott eredmények alapján kísérletet teszek az egyes vizsgált funkciók részletes értékelésére, majd ez alapján a céggel kapcsolatos összefoglaló következtetések levonására, majd ez alapján stratégia javaslatok megfogalmazására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | grafikonok, IT, Kano-modell, kisvállalkozások, online kérdőív, ügyfélelégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:00 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |