A Jászság "Zászlóshajója"

Szabó Flanna (2021) A Jászság "Zászlóshajója". Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szabó Flanna projektmunka bemutatás.pdf] PDF
Szabó Flanna projektmunka bemutatás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (650kB)

Absztrakt (kivonat)

Elsősorban projektmunkám célkitűzése az volt, hogy utána járjak annak, hogy az emberek mennyire is vannak megelégedve az Átrium Café szolgáltatásaival. Mely ételeket/italokat preferálják jobban, milyen gyakran látogatnak el hozzánk, illetve kíváncsi voltam még arra is, hogy hogyan vélekednek a kiszolgálásról és a higiéniáról. Hasonlóképp a dolgozók véleményére is kíváncsi voltam jó néhány dologgal kapcsolatban, melyekre meg is kaptam a választ. Mind  vásárlók, mind pedig a dolgozók részére egy rövid kérdőívet készítettem, melyeket a kitöltések után kielemeztem, majd saját készítésű ábrák segítségével szemléltettem. Röviden bemutattam a CO-OP Star Kereskedelmi Zrt. történetét és a Coop üzlet piaci helyzetét is. Ezután ismertettem, mitől is jó egy vendéglátó egység,majd folytattam a gyakorlati helyem és tevékenységi köröm bemutatásával, melyeket több oldalon, részletesen kifejtve írtam le. Készítettem SWOT-elemzést is, melyben az Átrium Café erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit elemeztem, majd SWOT-mátrixal is ábrázoltam ezeket pontokba szedve. Számomra megmutatkozott, hogy lenne lehetőség a fejlődésre, fejlesztésre, terjeszkedésre, ha mindezeket a vezetőség is támogatná. Végül a vendéglátás PEST-elemzését is elkészítettem, ahol az iparágon kívüli nagyszabású környezetet vizsgáltam. A gyakorlati helyemen valómegfigyelésem során rengeteg információt sikerült összegyűjtenem, melyeket hasznosíthattam projektmunkám elkészítéséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fejlődés, marketing, SWOT-elemzés, vendégelégedettség, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:00
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet