Savanya Ferenc Béla (2021) Marketingkommunikációs trendek a síturizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SAVANYA FERENC BÉLA_OBM0Y8_MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TRENDEK A SÍTURIZMUSBAN.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 10.. Download (3MB) |
|
PDF
20210419081117.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (56kB) |
Absztrakt (kivonat)
A síelés kereslet által vezérelt szabadidős tevékenység. A síelőknek nyújtott szolgáltatásokból származó bevétel kulcsfontosságú tényező a beruházások megtérülésében és a jövedelmező üzleti tevékenység hosszú távú biztosításában. A síturizmus rendkívül dinamikus piacán a marketingkommunikáció szerepe felértékelődik. A belső és külső tényezők miatt behatároltak a vállalati lehetőségek, emiatt a piacbefolyásolás döntő a versenytársak között. Kutatásom során a síterepek marketingkommunikációs tevékenysége és a fogyasztók magatartásának változása közötti összefüggést vizsgáltam. A kínálati oldal primer kvalitatív, a keresleti oldal szekunder kvantitatív módszerekkel került elemzésre. A síterepek üzleti modellje, a síipari bandwagon effect (utánfutóhatás) és a herding bias (csordaszellem) meghatározza az alkalmazott marketingkommunikációs instrumentumokat. A síterepek marketingkommunikációs tevékenysége összhangban van a marketingstratégiákkal és azon túlmenően a vállalati célkitűzésekkel. Megállapítható, hogy pozícionálásuknak, bevételeiknek és méretarányuknak megfelelő marketingkommunikációs eszköz(öke)t alkalmaznak. A hatékony kommunikáció megfelelő tartalommarketinget igényel. A megfelelő üzeneteket azonban a célszegmensek preferenciáira vonatkozó megfelelő mennyiségű és minőségű információ vonatkozásában lehet megfogalmazni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | image, marketingkommunikáció, síturizmus, ski resorts, Social media, STP marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:00 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |