Nagyistók Rebeka (2021) Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Nagyistók_Rebeka_LFCG8U_Szakdolgozat_2021_05_09.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat a Magyar Telekomról készítettem, témám a versenypiaci ügyfélkezelés. Ennek keretében vizsgáltam a Telekom piacvezető pozíciójának megszerzése és megtartása érdekében tett lépéseit. Porter-féle erőmodellen keresztül szemléltettem a Telekom mikro- és makrokörnyezetét. Kérdőíves kutatásommal vizsgáltam, hogy mik lehetnek azok a tényezők, amelyek a Telekomot népszerűvé teszik és ami miatt az ügyfelek szolgáltatónak választják. Mélyinterjús kutatásommal pedig betekintést szereztem a hálózatépítés technológiai hátterébe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | távközlési piac, távközlési szolgáltatások, telekommunikáció, ügyfélkapcsolat, versenypiacok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:00 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |