Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál

Nagyistók Rebeka (2021) Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nagyistók_Rebeka_LFCG8U_Szakdolgozat_2021_05_09.pdf] PDF
Nagyistók_Rebeka_LFCG8U_Szakdolgozat_2021_05_09.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a Magyar Telekomról készítettem, témám a versenypiaci ügyfélkezelés. Ennek keretében vizsgáltam a Telekom piacvezető pozíciójának megszerzése és megtartása érdekében tett lépéseit. Porter-féle erőmodellen keresztül szemléltettem a Telekom mikro- és makrokörnyezetét. Kérdőíves kutatásommal vizsgáltam, hogy mik lehetnek azok a tényezők, amelyek a Telekomot népszerűvé teszik és ami miatt az ügyfelek szolgáltatónak választják. Mélyinterjús kutatásommal pedig betekintést szereztem a hálózatépítés technológiai hátterébe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: távközlési piac, távközlési szolgáltatások, telekommunikáció, ügyfélkapcsolat, versenypiacok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:00
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet