Digitális megoldások a Front Office területén

Vincze Bence (2021) Digitális megoldások a Front Office területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_Vincze_Bence.pdf] PDF
Projektmunka_Vincze_Bence.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban áttekintem a Front Office területen alkalmazható digitális megoldásokat. A szakirodalmi áttekintést követően a gyakorlatban is megvizsgáltam a Front Office terület működését és munkaszervezését szakmai gyakorlatomnak és eddigi munkatapasztalataimnak köszönhetően. Kutatásom során négy, különböző típusú szálláshelyen vizsgáltam meg az alkalmazott online megoldásokat és azok eredményeit. Kitérek a vendégélmény növelésének lehetőségére, valamint a legújabb követelményre a digitális okmányolvasóra is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Chatbot, digitális concierge, digitális megoldások, Front Office, okmányolvasó, online megoldások, PMS
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:59
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet