Vincze Bence (2021) Digitális megoldások a Front Office területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka_Vincze_Bence.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban áttekintem a Front Office területen alkalmazható digitális megoldásokat. A szakirodalmi áttekintést követően a gyakorlatban is megvizsgáltam a Front Office terület működését és munkaszervezését szakmai gyakorlatomnak és eddigi munkatapasztalataimnak köszönhetően. Kutatásom során négy, különböző típusú szálláshelyen vizsgáltam meg az alkalmazott online megoldásokat és azok eredményeit. Kitérek a vendégélmény növelésének lehetőségére, valamint a legújabb követelményre a digitális okmányolvasóra is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Chatbot, digitális concierge, digitális megoldások, Front Office, okmányolvasó, online megoldások, PMS |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |