Társadalmi szerepvállalású reklámok szuggesztív kommunikációja

Farkas Fanni (2021) Társadalmi szerepvállalású reklámok szuggesztív kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Farkas Fanni Szakdolgozat.pdf] PDF
Farkas Fanni Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásomban társadalmi szerepvállalású reklámplakátok szuggesztív kommunikációját vizsgáltam három szakértői interjú (mely jelen esetben három marketingszakembert jelent) és egy laikusokból álló (8 fő) fókuszcsoportos interjú segítségével. Az interjúk során összesen 6 társadalmi szerepvállalású reklámplakátot mutattam és ezekhez intéztem kérdéseket, amelyek a plakátok szuggesztív kommunikációjának hatékonyságára, a reklámeszközök használatára és a verbális tartalom megjelenésére irányultak. A szakértői és fókuszcsoport által adott eredmények összehasonlításával foglalkoztam, különbségek és azonosságok feltárásával, a társadalmi szerepvállalású reklámok hatékonyságával.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Keszei Barbara
Belső
egyetemi adjunktus; Pedagógia Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hatékonyság elemzése, marketingkommunikáció, reklám, reklámeszközök, szuggesztív, társadalmi szerepvállalású reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:59
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet