Farkas Fanni (2021) Társadalmi szerepvállalású reklámok szuggesztív kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Farkas Fanni Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásomban társadalmi szerepvállalású reklámplakátok szuggesztív kommunikációját vizsgáltam három szakértői interjú (mely jelen esetben három marketingszakembert jelent) és egy laikusokból álló (8 fő) fókuszcsoportos interjú segítségével. Az interjúk során összesen 6 társadalmi szerepvállalású reklámplakátot mutattam és ezekhez intéztem kérdéseket, amelyek a plakátok szuggesztív kommunikációjának hatékonyságára, a reklámeszközök használatára és a verbális tartalom megjelenésére irányultak. A szakértői és fókuszcsoport által adott eredmények összehasonlításával foglalkoztam, különbségek és azonosságok feltárásával, a társadalmi szerepvállalású reklámok hatékonyságával.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hatékonyság elemzése, marketingkommunikáció, reklám, reklámeszközök, szuggesztív, társadalmi szerepvállalású reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |