Az Ital Magyarország Kft. webshop indítási projektje

Timbókovics Péter Kristóf (2021) Az Ital Magyarország Kft. webshop indítási projektje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Timbókovics_Péter_Kristóf_B0UEZV_Az Ital Magyarország Kft webshop indítási projektje.pdf] PDF
Timbókovics_Péter_Kristóf_B0UEZV_Az Ital Magyarország Kft webshop indítási projektje.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 13..

Download (2MB)
[thumbnail of Timbókovics Péter Kristóf_B0UEZV_titkosítási kérelem.pdf] PDF
Timbókovics Péter Kristóf_B0UEZV_titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (720kB)

Absztrakt (kivonat)

Az Ital Magyarország Kft. országos szinten jelen van a jövedéki engedély köteles termékek, szörpök kereskedelmében. Mivel országszerte szállítanak és rengeteg partnerkapcsolatot ápolnak; napi szinten jelentős mennyiségű a feldolgozandó megrendelések száma, amelyek hagyományosan telefonon és e-mailes formában érkeznek, feldolgozásuk sokszor időigényes. Ennek a folyamatnak a gyorsítását és egyszerűsítését tűzte ki célul a vállalat a webshop létrehozásával. Reményeik szerint a webshop bevezetése egyúttal lehetőséget nyújt új B2B, B2C partnerkapcsolatok kialakítására is. Munkám során beleláthattam a folyamatba már a kezdetektől, és nagyon izgalmasnak tartom, hogy a kezdetektől indulva láthatom egy webshop indítás folyamatát, nehézségeit, és várható eredményeit. A dolgozatomat az Ital Magyarország Kft bemutatásával kezdnem, ahol kitérek a cég megalakulására, a vállalat elhelyezkedésére a Bognár család egyéb vállalatai között. Bemutatom a termék portfóliót, valamint kitérek a képviselt borászatokra és a vállat működési folyamataira. A tárgyalásban a webshop indítási projekt előzményeivel kezdem. Rátérek arra, hogy a tavalyi évben bekövetkezett COVID-19 járvány miként segítette elő a webshopnyitás gondolatát, milyen hátrányokkal kellett a cégnek megküzdenie az indítás folyamán. a vállalkozás forgalmi adatain keresztül elemzem, miképp változott a két fő bevételi ág forgalma, és ez milyen kapcsolatban áll a webshop megnyitásával. A vállalat indított egy „demo” mini webshopot a tényleges projekt előtt tesztelési célzattal- Körüljárom ennek a tanulságait, ez milyen költségekkel járt, valamint ez miben segédkezett a tényleges webshop indulásában. A miniwebshop áttekintése után rátérek a fő projektre, ahol összehasonítom a projekt elkészítésére kapott ajánlatokat diagrammokkal, és a nyertes pályázatot részletesen kifejtem. A Webshopot SWOT analízissel, és a 7P marketingmix használatával kívánom majd elemezni, kitérve a külső és belső környezeti tényezőkre. Célom átfogó képet adni a projekt erősségeiről, gyengeségeiről, hátrányairól és arról, milyen lehetőségeket rejt magában a vállalat számára. Zárásképpen összefoglalom a szerzett tapasztalataimat, és javaslatokat fogalmazok meg az elemzésem alapján a projekt esetleges hibáinak mérséklésére, orvoslására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus megrendelés(ek), weboldal, weboldal tervezés, webszolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:59
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet