Utazási szokások bemutatása a szállodai hűségprogramokon keresztül

Román Petra Éva (2021) Utazási szokások bemutatása a szállodai hűségprogramokon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Román Petra Éva, LQLJT0- Szakdolgozat.pdf] PDF
Román Petra Éva, LQLJT0- Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (980kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az utazási szokások bemutatása a szállodai hűségprogramokon keresztül. Ezen belül az emberek utazási szokásait és a szállodai hűségprogramról alkotott véleményeiket és elvárásaikat vizsgálja különböző eljárásokkal.A dolgozat szakirodalmi áttekintése folyamán ismerteti, hogy az utazók számára mi vonzó, mitől lesz egy fogadóterület csábító, kiből lesz visszatérő vendég és ezt a desztinációk és a szállodák milyen módon tudják befolyásolni. Kitér még a múltban, a jelen helyzetben és a jövő tekintetében is az utazási szokásokra is. A Pandémia okából kifolyólag ezek a hűségprogramok nagy lehetőséget biztosíthatnak a szállodáknak, hiszen a jövőre nézve legegyszerűbben ezeket a már pozitív tapasztalattal rendelkező vendégeket lehet visszacsábítani. A kutatás módszertana közé tartozik egy online kérdőív, emellett egy mélyinterjú Nagy Balázzsal , aki a Hunguest Hotels Loyalty és Marketing menedzsere, ezek alapján mutatja be az eredményeket. Végezetül bemutat javaslatként egy ideális hűségprogramot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hűségprogram, motiváció, pandémia, szállodaipar, utazás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:59
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet