Román Petra Éva (2021) Utazási szokások bemutatása a szállodai hűségprogramokon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Román Petra Éva, LQLJT0- Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (980kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája az utazási szokások bemutatása a szállodai hűségprogramokon keresztül. Ezen belül az emberek utazási szokásait és a szállodai hűségprogramról alkotott véleményeiket és elvárásaikat vizsgálja különböző eljárásokkal.A dolgozat szakirodalmi áttekintése folyamán ismerteti, hogy az utazók számára mi vonzó, mitől lesz egy fogadóterület csábító, kiből lesz visszatérő vendég és ezt a desztinációk és a szállodák milyen módon tudják befolyásolni. Kitér még a múltban, a jelen helyzetben és a jövő tekintetében is az utazási szokásokra is. A Pandémia okából kifolyólag ezek a hűségprogramok nagy lehetőséget biztosíthatnak a szállodáknak, hiszen a jövőre nézve legegyszerűbben ezeket a már pozitív tapasztalattal rendelkező vendégeket lehet visszacsábítani. A kutatás módszertana közé tartozik egy online kérdőív, emellett egy mélyinterjú Nagy Balázzsal , aki a Hunguest Hotels Loyalty és Marketing menedzsere, ezek alapján mutatja be az eredményeket. Végezetül bemutat javaslatként egy ideális hűségprogramot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hűségprogram, motiváció, pandémia, szállodaipar, utazás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |