Gyebnár Annamária (2021) A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_GYEBNÁR_ANNAMÁRIA_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a magyar sportmarketing jelenlegi helyzetét, annak jelenleg fennálló problémáit és a jövőbeni fejlődés lehetséges útját. A témaválasztásom fő indokaként szolgált a szakmai gyakorlatom eltöltése, a Groupama Arénában. Itt volt lehetőségem megismerkedni a sportszponzorációval testközelből. Ennek okán, saját érzelmeimre hagyatkozva választottam témát, álláspontom szerint, ha az én addigi semleges érzéseim képesek voltak átalakulni, mind a sportmarketing világa, mind a futball hatott rám, akkor ez bizonyára másnál is működhet. Akár tömegeket is képes lehet vonzani ez az ágazat. Ennek feltárásához először a sportszponzorációt magát volt szükséges megismernem, hogy hogyan jutott el a mai formájáig, felmérni hazánk helyzetét ezen a piacon és nem utolsó sorban megnézni több szempontból ennek hatásait és azt, hogy az egyes résztvevők hogyan látják mindezt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábrák, kutatási módszerek, labdarúgás, sportmenedzsment, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |