A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében

Gyebnár Annamária (2021) A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT_GYEBNÁR_ANNAMÁRIA_2021.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_GYEBNÁR_ANNAMÁRIA_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a magyar sportmarketing jelenlegi helyzetét, annak jelenleg fennálló problémáit és a jövőbeni fejlődés lehetséges útját. A témaválasztásom fő indokaként szolgált a szakmai gyakorlatom eltöltése, a Groupama Arénában. Itt volt lehetőségem megismerkedni a sportszponzorációval testközelből. Ennek okán, saját érzelmeimre hagyatkozva választottam témát, álláspontom szerint, ha az én addigi semleges érzéseim képesek voltak átalakulni, mind a sportmarketing világa, mind a futball hatott rám, akkor ez bizonyára másnál is működhet. Akár tömegeket is képes lehet vonzani ez az ágazat. Ennek feltárásához először a sportszponzorációt magát volt szükséges megismernem, hogy hogyan jutott el a mai formájáig, felmérni hazánk helyzetét ezen a piacon és nem utolsó sorban megnézni több szempontból ennek hatásait és azt, hogy az egyes résztvevők hogyan látják mindezt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, kutatási módszerek, labdarúgás, sportmenedzsment, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:40
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet