A szépségápoási piac fogyasztói magatartása

Bukodi Sára Zsófia (2021) A szépségápoási piac fogyasztói magatartása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_BSZS.pdf] PDF
Záródolgozat_BSZS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (665kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom témája a multinacionális L’oréal vállalat bemutatása, annak marketingkommunikációjának elemzése, és azon keresztül megismerni a szépségipar fogyasztóinak szokásait. Szakmai gyakorlatomat egy szépségszalonnál töltöttem, így valamelyest beleláthattam és érdekesnek találtam, hogy a szépségszalonban megvolt minden kliensnek az egyéni kérése, személyre szabva. Ezután kíváncsi lettem, hogy ha a személyiségek ennyire eltérőek egy szalonban, akkor a nagy multinacionális márkák, amelyek megtalálhatóak a drogériák polcain is késztermékként, hogyan oldják meg a széleskörű és eltérő szükségletű vásárló közönséget. Úgy gondolom a L’Oréal erre a legalkalmasabb, hiszen ez a cég multinacionális vállalat, több leányvállalattal és az összes kontinensen jelen van.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szabó Zoltán
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, marketing-mix, marketingelmélet, marketingkommunikáció, piaci verseny, Porter-elemzés, SWOT-elemzés, szépségipar, vásárlói döntési folyamat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:36
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet