Bukodi Sára Zsófia (2021) A szépségápoási piac fogyasztói magatartása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_BSZS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (665kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom témája a multinacionális L’oréal vállalat bemutatása, annak marketingkommunikációjának elemzése, és azon keresztül megismerni a szépségipar fogyasztóinak szokásait. Szakmai gyakorlatomat egy szépségszalonnál töltöttem, így valamelyest beleláthattam és érdekesnek találtam, hogy a szépségszalonban megvolt minden kliensnek az egyéni kérése, személyre szabva. Ezután kíváncsi lettem, hogy ha a személyiségek ennyire eltérőek egy szalonban, akkor a nagy multinacionális márkák, amelyek megtalálhatóak a drogériák polcain is késztermékként, hogyan oldják meg a széleskörű és eltérő szükségletű vásárló közönséget. Úgy gondolom a L’Oréal erre a legalkalmasabb, hiszen ez a cég multinacionális vállalat, több leányvállalattal és az összes kontinensen jelen van.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, marketing-mix, marketingelmélet, marketingkommunikáció, piaci verseny, Porter-elemzés, SWOT-elemzés, szépségipar, vásárlói döntési folyamat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:36 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |