Balogh Ádám Mihály (2021) A közösségi média és a fogyasztói magatartás kapcsolata és szerepe a szórakoztatás és a kultúra terén. Külkereskedelmi Kar.
PDF
BA _szakdolgozat_210525 v3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a közösségi média kulturális programválasztásban játszott szerepének vizsgálatára vállalkoztam oly módon, hogy mindeközben figyelembe vettem a generációs jellemzőket is. Témaválasztásom aktualitását az adta, hogy a közösségi média mára csaknem annyira a hétköznapi élet részévé vált, mint maga az Internet. Ugyanakkor a social media napjainkra túlhaladta létrejöttének eredeti célját, hiszen a kétoldalú kommunikáción és a hálózati kapcsolatépítésen túl ma már az önkifejezés, az önbemutatás elsődleges eszközének is számít. A közösségi média fogyasztásszociológiai szerepével és jelentőségével a kulturális programok szervezőinek is tisztában kell lenniük, hiszen az egyes generációk között komoly különbségek vannak a fogyasztási szokások, preferenciák, értékek szempontjából is. Ebben a kontextusban elég csak az „élményfogyasztásra” gondolnunk, hiszen nem elég a kulturális érték átadása, hanem ezt oly módon „becsomagolva” kell felkínálni, hogy az érték mellett az élmény ígéretét is magában hordozza. Nem mindegy tehát, hogy egy kulturális szolgáltató hogyan és miként igyekszik megmutatni magát a tervezett célcsoportja előtt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | facebook, Instagram, internet, kultúra, Tiktok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |