A hazai ingatlanpiac marketing szemléletmód szerinti elemzése egy konkrét ingatlanközvetítő iroda által

Forró Zsanett (2021) A hazai ingatlanpiac marketing szemléletmód szerinti elemzése egy konkrét ingatlanközvetítő iroda által. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat Forró Zsanett SNADUH.pdf] PDF
Záródolgozat Forró Zsanett SNADUH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (649kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatomban a Magyarországon lévő ingatlanpiacot vizsgáltam meg marketing szemlélet mód alapján, egy konkrét ingatlanközvetítő iroda a RE/MAX Professionals bemutatása segítségével. Azért választottam ezt a témát, mivel az ingatlanpiac egy olyan piac, ami mindig is a szerves része volt és lesz az életünknek, hiszen egy lakás vagy a lakhatás az alapvető szükségleteink közé tartozik és számos kutatásból kiderült, hogy a magyarok fontosabbnak tartják a saját ingatlan meglétét, mint más országok. Emellett pedig volt szerencsém a szakmai gyakorlati helyemet a RE/MAX Professionalsnél tölteni, ahol belátást nyerhettem a téma rejtelmeibe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: franchise, ingatlan, közösségi média, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:35
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet