Forró Zsanett (2021) A hazai ingatlanpiac marketing szemléletmód szerinti elemzése egy konkrét ingatlanközvetítő iroda által. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat Forró Zsanett SNADUH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (649kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban a Magyarországon lévő ingatlanpiacot vizsgáltam meg marketing szemlélet mód alapján, egy konkrét ingatlanközvetítő iroda a RE/MAX Professionals bemutatása segítségével. Azért választottam ezt a témát, mivel az ingatlanpiac egy olyan piac, ami mindig is a szerves része volt és lesz az életünknek, hiszen egy lakás vagy a lakhatás az alapvető szükségleteink közé tartozik és számos kutatásból kiderült, hogy a magyarok fontosabbnak tartják a saját ingatlan meglétét, mint más országok. Emellett pedig volt szerencsém a szakmai gyakorlati helyemet a RE/MAX Professionalsnél tölteni, ahol belátást nyerhettem a téma rejtelmeibe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | franchise, ingatlan, közösségi média, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |