Dorogi Balázs (2021) A képregények szélesebb körben való elterjesztése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Dorogi_Balázs_RMDBQ8_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a képregények népszerűsítésének módjára szerettem volna megtalálni a megoldást. Olyan kérdésekre kerestem a választ, mint: Mennyire ismerik az emberek a képregényeket? Mennyi képregényhirdetéssel találkoznak? Mekkora arányban asszociálnak a szuperhősökre, ha meghallják azt a szót, hogy képregény? A szakmai irodalom felkutatása és a számomra releváns tartalom kiírása és elemzése után, a saját kutatásomat kezdtem el. Először interjúkat készítettem munkatársaimmal a Fumax Kiadónál, majd a válaszok értékelése után elkészítettem a kérdőívet, a képregényeket nem, vagy csak ritkán olvasók számára. A kérdőívben a fent említett kérdések mellett egyéb kiegészítőkérdéseket is feltettem, melyek segítették a kutatásom. A szakdolgozat legvégén kiértékeltem minden eredményt, és ezek tudatában hoztam javaslatoka és megoldásokat az általam felvetett probléma megoldására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | képregény, marketing, népszerűsítés, olvasás, Szuperhős |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |