A képregények szélesebb körben való elterjesztése Magyarországon

Dorogi Balázs (2021) A képregények szélesebb körben való elterjesztése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dorogi_Balázs_RMDBQ8_Szakdolgozat.pdf] PDF
Dorogi_Balázs_RMDBQ8_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a képregények népszerűsítésének módjára szerettem volna megtalálni a megoldást. Olyan kérdésekre kerestem a választ, mint: Mennyire ismerik az emberek a képregényeket? Mennyi képregényhirdetéssel találkoznak? Mekkora arányban asszociálnak a szuperhősökre, ha meghallják azt a szót, hogy képregény? A szakmai irodalom felkutatása és a számomra releváns tartalom kiírása és elemzése után, a saját kutatásomat kezdtem el. Először interjúkat készítettem munkatársaimmal a Fumax Kiadónál, majd a válaszok értékelése után elkészítettem a kérdőívet, a képregényeket nem, vagy csak ritkán olvasók számára. A kérdőívben a fent említett kérdések mellett egyéb kiegészítőkérdéseket is feltettem, melyek segítették a kutatásom. A szakdolgozat legvégén kiértékeltem minden eredményt, és ezek tudatában hoztam javaslatoka és megoldásokat az általam felvetett probléma megoldására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: képregény, marketing, népszerűsítés, olvasás, Szuperhős
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:35
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet