Balázs Renáta Klára (2021) A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Balázs Renáta Klára_Záródolgozat 1..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
BevezetésZáródolgozatom témája a légiforgalom, bővebben „A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei” Azért erre a témára esett a választás, mert itt dolgozom és itt végeztem a szakmai gyakorlatomat. Munkám során a légiosztály szállítmányozási folyamatait látom el export-import részlegen. Napi feladataim közé tartoznak a ripotok készítése, járatok foglalása, számlák kitöltése, iktatás, lefűzése, napi kapcsolattartás az ügyfelekkel és a fuvarlevelek nyilvántartása. Mivel a mindennapi tevékenységemben leginkább kommunikációs feladatokat látok el a reptér számára ezért úgy gondolom, hogy kellő képen bele látok a kommunikációs folyamatokba. Záródolgozatom elméleti és gyakorlati részére egyaránt felszeretném építeni a légiforgalomhoz kapcsolódó kommunikációs és marketing tényezőket. Első lépésként szakirodalmi áttekintést fogok készíteni a legfontosabb hazai és nemzetközi források alapján. Első hallásra érdekes lehet, hogy a légiforgalmat a kommunikáció és a marketinggel szeretném összekapcsolni, viszont ezen a terület is találkozhatunk a kommunikáció és a marketingeszközeivel. A szakirodalmi áttekintést egyértelmű képet fog mutatni arról, hogy a kommunikáció és a marketing hogyan mutatkozik meg a légiforgalom számos területén, a reptéren, utazásaink vagy a munkánk során. Dolgozatom második részében bővebben befogom mutatni a légiforgalom marketingfolyamatait, megfogom említeni a reptér marketing és kommunikációs eszközeinek a konkrét tényezőit egy-egy életszerű példát alkalmazva. Végezetül a primer kutatás eredményét fogom összegezni és következtetéseket levonni belőle. A kutatás célja a légiforgalmi szolgáltatások és az utasok közötti kapcsolat felmérése. Célom, hogy a dolgozatom az olvasók számára egy jól értelmezhető képet mutasson a légiforgalom kommunikációs és marketingeszközök folyamatairól, valamint a reptér és a légiforgalom számos terület bemutatása, és ismertetése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatok, ábraelemzés, ábrák, légiforgalom, munka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |