A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei

Balázs Renáta Klára (2021) A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Balázs Renáta Klára_Záródolgozat 1..pdf] PDF
Balázs Renáta Klára_Záródolgozat 1..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

BevezetésZáródolgozatom témája a légiforgalom, bővebben „A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei” Azért erre a témára esett a választás, mert itt dolgozom és itt végeztem a szakmai gyakorlatomat. Munkám során a légiosztály szállítmányozási folyamatait látom el export-import részlegen. Napi feladataim közé tartoznak a ripotok készítése, járatok foglalása, számlák kitöltése, iktatás, lefűzése, napi kapcsolattartás az ügyfelekkel és a fuvarlevelek nyilvántartása. Mivel a mindennapi tevékenységemben leginkább kommunikációs feladatokat látok el a reptér számára ezért úgy gondolom, hogy kellő képen bele látok a kommunikációs folyamatokba.             Záródolgozatom elméleti és gyakorlati részére egyaránt felszeretném építeni a légiforgalomhoz kapcsolódó kommunikációs és marketing tényezőket. Első lépésként szakirodalmi áttekintést fogok készíteni a legfontosabb hazai és nemzetközi források alapján. Első hallásra érdekes lehet, hogy a légiforgalmat a kommunikáció és a marketinggel szeretném összekapcsolni, viszont ezen a terület is találkozhatunk a kommunikáció és a marketingeszközeivel. A szakirodalmi áttekintést egyértelmű képet fog mutatni arról, hogy a kommunikáció és a marketing hogyan mutatkozik meg a légiforgalom számos területén, a reptéren, utazásaink vagy a munkánk során. Dolgozatom második részében bővebben befogom mutatni a légiforgalom marketingfolyamatait, megfogom említeni a reptér marketing és kommunikációs eszközeinek a konkrét tényezőit egy-egy életszerű példát alkalmazva. Végezetül a primer kutatás eredményét fogom összegezni és következtetéseket levonni belőle. A kutatás célja a légiforgalmi szolgáltatások és az utasok közötti kapcsolat felmérése. Célom, hogy a dolgozatom az olvasók számára egy jól értelmezhető képet mutasson a légiforgalom kommunikációs és marketingeszközök folyamatairól, valamint a reptér és a légiforgalom számos terület bemutatása, és ismertetése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatok, ábraelemzés, ábrák, légiforgalom, munka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:34
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet