A Coca Cola vállalati, termék elemzése

Boros Nikolett (2021) A Coca Cola vállalati, termék elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Boros Nikolett_záródolgozat_DQ4NYO.pdf] PDF
Boros Nikolett_záródolgozat_DQ4NYO.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (693kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom fő témája, a Coca Cola vállalti, illetve termék bemutatása. Hogy miért is esett erre a választásom? Ennek egyik fő oka, hogy a későbbiekben szeretnék én magam is egy sikeres vállalkozást. Ezért szerettem volna egy olyan múltival foglalkozni, melynek története régre nyúlik vissza és sikerének felépítése lépcsőzetesen történt. Nem mellesleg fontos szempont volt, hogy napjainkban is profittal működő vállalkozás legyen továbbá világviszonylatban is megfelelő helyen helyezkedjen el. Véleményem szerint ezen kritériumoknak leginkább és legjobban megfelelő céget sikerült kiválasztanom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szabó Zoltán
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, marketing, marketing mix, piaci helyzet, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:34
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet