Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében

Bosnyák Marcell Boldizsár (2021) Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében.pdf] PDF
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (639kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat első felében szekunder kutatás által végig veszem az új, online marketingkommunikációs eszközöket, majd megnézem ezek alkalmazását, hatékonyságát. Ezután szemügyre veszek két esettanulmányt is, hogy a Nike és a Samsung Electronics cégek ezeket az eszközöket hogyan alkalmazzák a marketing stratégián belül. A dolgozat második felében egy kérdőíves primer kutatást végzek a fogyasztók körében, hogy megtudjam, mennyire tájékozottak az új, online eszközökről és hogyan viszonyulnak hozzájuk. Ezután az eredmények bemutatásával pontosabb, átfogóbb képet kaphatok az eszközök, módszerek alkalmazásáról és hatékonyságáról és választ kaphatok feltett kérdéseimre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetmarketing, kommunikációs eszközök, kommunikációs módszerek, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:34
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet