Bosnyák Marcell Boldizsár (2021) Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (639kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat első felében szekunder kutatás által végig veszem az új, online marketingkommunikációs eszközöket, majd megnézem ezek alkalmazását, hatékonyságát. Ezután szemügyre veszek két esettanulmányt is, hogy a Nike és a Samsung Electronics cégek ezeket az eszközöket hogyan alkalmazzák a marketing stratégián belül. A dolgozat második felében egy kérdőíves primer kutatást végzek a fogyasztók körében, hogy megtudjam, mennyire tájékozottak az új, online eszközökről és hogyan viszonyulnak hozzájuk. Ezután az eredmények bemutatásával pontosabb, átfogóbb képet kaphatok az eszközök, módszerek alkalmazásáról és hatékonyságáról és választ kaphatok feltett kérdéseimre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetmarketing, kommunikációs eszközök, kommunikációs módszerek, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |