AFidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése

Ádám Henriett Emília (2021) AFidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Fidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése.pdf] PDF
A Fidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (356kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Fidesz kampányait és a mögöttük álló társadalmi támogatottságot fogom bemutatni. Egészen a 2002-es országgyűlési választásoktól kezdve négy éves ciklusokban alaposabban fogom megvizsgálni a politikai kommunikációjukban bekövetkezett változásokat és az ezáltal előidézett alakulásokat a szavazóbázisuk soraiban. Különös figyelmet szeretnék majd többek között irányítani az általuk közvetített erőskezű vezető szerepére vagy a Nemzeti Konzultációs stratégiájukra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Tanulmányok

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikációs csatornák, közösségi média, szavazóbázis, társadalom, választási kampány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:34
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 23. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet