Ádám Henriett Emília (2021) AFidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Fidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (356kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Fidesz kampányait és a mögöttük álló társadalmi támogatottságot fogom bemutatni. Egészen a 2002-es országgyűlési választásoktól kezdve négy éves ciklusokban alaposabban fogom megvizsgálni a politikai kommunikációjukban bekövetkezett változásokat és az ezáltal előidézett alakulásokat a szavazóbázisuk soraiban. Különös figyelmet szeretnék majd többek között irányítani az általuk közvetített erőskezű vezető szerepére vagy a Nemzeti Konzultációs stratégiájukra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikációs csatornák, közösségi média, szavazóbázis, társadalom, választási kampány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 23. 11:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |