Egyházi Míra (2021) A közösségi média és az influencerek hatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A közösségi média és az influencerek hatása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban válaszokat keresek, mennyire, – illetve milyen hatással van a közösségi média a társadalomra, az ezen platformokon szereplő influencereknek milyen befolyásoló erejük van. Ismertetem magát az influencer marketing szerepét, jelentőségét és típusait, valamit az influencerek irányvonalait kategóriák alapján. Mindemellett kitérek a szociális médiában feltüntetett hirdetésekre, reklámokra, milyen mértékben és hogyan hat a fogyasztókra, illetve a véleményvezérek által hirdetett kuponok/akciók, mint vásárlást ösztönző eszközök is megvizsgálásra kerülnek. Szekunder kutatásom után primer kutatást végzek, azon belül is a kvantitatív kutatási formát felhasználva, melyben kérdőíves elemzést folytatok az írott témával kapcsolatosan, aminek célcsoportja a Z generáció.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hirdetések, közösségi média, marketingkommunikáció, online reklám, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |