A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál

Dobos Panna Zsuzsanna (2021) A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dobos_Panna_Zsuzsanna_Zarodolgozat1.pdf] PDF
Dobos_Panna_Zsuzsanna_Zarodolgozat1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A világ folyamatosan változik. Egymást váltják a különböző trendek, az élet minden területén. Legyen szó akár az öltözködésről, akár az emberek életstílusáról, életszemléletéről. Ami tegnap még „menőnek” számított az egy pillanat alatt feledésbe merülhet. A környezettudatos életmód gondolata, viszont már jóval korábban felmerült. Az embereket régóta foglalkoztatja ez a téma és az évek, illetve évtizedek alatt egyre többen ismerték el ennek fontosságát. Ez megmutatja számunkra, hogy időről-időre, mennyit változik az emberek felfogása. Dolgozatom alaptémája a környezetvédelemmel szorosan összefüggő reform, más néven mentes élelmiszerek és az ehhez általában hozzátartozó gondolkodásmód népszerűsége lesz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: biotermékek, kereskedelem, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:33
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet