Dobos Panna Zsuzsanna (2021) A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Dobos_Panna_Zsuzsanna_Zarodolgozat1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A világ folyamatosan változik. Egymást váltják a különböző trendek, az élet minden területén. Legyen szó akár az öltözködésről, akár az emberek életstílusáról, életszemléletéről. Ami tegnap még „menőnek” számított az egy pillanat alatt feledésbe merülhet. A környezettudatos életmód gondolata, viszont már jóval korábban felmerült. Az embereket régóta foglalkoztatja ez a téma és az évek, illetve évtizedek alatt egyre többen ismerték el ennek fontosságát. Ez megmutatja számunkra, hogy időről-időre, mennyit változik az emberek felfogása. Dolgozatom alaptémája a környezetvédelemmel szorosan összefüggő reform, más néven mentes élelmiszerek és az ehhez általában hozzátartozó gondolkodásmód népszerűsége lesz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | biotermékek, kereskedelem, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |