A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra

Dér Andrea (2021) A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dér Andrea BO99OU záródolgozat.pdf] PDF
Dér Andrea BO99OU záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (975kB)

Absztrakt (kivonat)

A vállalatok életében a belső kommunikációs tevékenység,  a szervezeti és vezetői kommunikációs képesség alapvető fontosságú mind a működés, mind a munkaerő megtartás tekintetében. Ma már nemcsak a klasszikus utasítás-jelentéstétel vertikális rendszerében fontos a megfelelően szabályozott, mégis az emberi tényezőkre is érzékeny hozzáállás, hanem a munkavállaló és a cég közötti kommunikációban is egyre nagyobb hangsúlyt kap. A sok dolgozót foglalkoztató nagyvállalatok, ahogy a MÁV Zrt. is kiemelt figyelmet fordít ebbéli tevékenységére mind a belső kommunikációs csatornák, mindpedig az azokon megjelenő tartalmak minőségének és az elérni kívánt cél fényében, mennyiségének, valamint megjelenési módjának tekintetében. A XXI. század technológiai és interperszonális változásai megkövetelik, hogy a hagyományos médiumokat lassan de biztosan felváltsák az elektronikusak, természetesen csakis úgy, hogy ez praktikusan is szolgálja a céges célkitűzéseket a dolgozók elérésében. A MÁV Zrt. is számos belső csatornát működtet a munkavállalói informálására,  melyek egy része a történeti kezdetek óta üzemel változatlan formában, más részük viszont a kor kihívásainak megfelelően folymatosan fejlődésben, sőt lassú de biztos átalakulában van.  A kapcsolódó felmérés alapján mindezt olyan sikerességgel teszi a vállalat, hogy mára elmondható a dolgozók jelentős része nemcsak, hogy eléri a ezeket a belső tartalmakat, hanem jól tájokozott  az azokban átadni kívánt üzenetek kapcsán, azaz a cég működése, célkitűzései és egyéb kifejezetten a munkavégzést érintő információk mentén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső kommunikáció, belső kommunikáció fejlesztése, employer branding, marketing-PR, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:33
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet