Dér Andrea (2021) A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Dér Andrea BO99OU záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (975kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalatok életében a belső kommunikációs tevékenység, a szervezeti és vezetői kommunikációs képesség alapvető fontosságú mind a működés, mind a munkaerő megtartás tekintetében. Ma már nemcsak a klasszikus utasítás-jelentéstétel vertikális rendszerében fontos a megfelelően szabályozott, mégis az emberi tényezőkre is érzékeny hozzáállás, hanem a munkavállaló és a cég közötti kommunikációban is egyre nagyobb hangsúlyt kap. A sok dolgozót foglalkoztató nagyvállalatok, ahogy a MÁV Zrt. is kiemelt figyelmet fordít ebbéli tevékenységére mind a belső kommunikációs csatornák, mindpedig az azokon megjelenő tartalmak minőségének és az elérni kívánt cél fényében, mennyiségének, valamint megjelenési módjának tekintetében. A XXI. század technológiai és interperszonális változásai megkövetelik, hogy a hagyományos médiumokat lassan de biztosan felváltsák az elektronikusak, természetesen csakis úgy, hogy ez praktikusan is szolgálja a céges célkitűzéseket a dolgozók elérésében. A MÁV Zrt. is számos belső csatornát működtet a munkavállalói informálására, melyek egy része a történeti kezdetek óta üzemel változatlan formában, más részük viszont a kor kihívásainak megfelelően folymatosan fejlődésben, sőt lassú de biztos átalakulában van. A kapcsolódó felmérés alapján mindezt olyan sikerességgel teszi a vállalat, hogy mára elmondható a dolgozók jelentős része nemcsak, hogy eléri a ezeket a belső tartalmakat, hanem jól tájokozott az azokban átadni kívánt üzenetek kapcsán, azaz a cég működése, célkitűzései és egyéb kifejezetten a munkavégzést érintő információk mentén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció, belső kommunikáció fejlesztése, employer branding, marketing-PR, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |