Biró Virág (2021) Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Biro_Virag_A3MBXJ_Zarodolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biro_Virag_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (383kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban az ELEVEN Australia hajápolási márkával foglalkozom, amely termékei természetes anyagokból, állatkísérlet mentes folyamatokon keresztül, környezetbarát módon készülnek. Egyik fő célom volt, hogy megvizsgáljam az ELEVEN Australia marketingkommunikációs eszközeit az online felületeken, valamint a szalonokban alkalmazott helyszíni kommunikáció sikerességét. Ehhez három hipotézist fogalmaztam meg, amelyeket a fodrász szalonba járó vendégeinkkel készített, a márkával kapcsolatos interjúk segítségével vizsgáltam. Emellett célom volt az újonnan nyílt magyarországi ELEVEN webshop ismertségének vizsgálata, és a kapott eredmények alapján kijelölni a fejlesztési irányokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eladás - értékesítés, kérdőíves felmérés, online marketing, reklámkampány, vállalati marketing stratégiák, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |