Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése

Biró Virág (2021) Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Biro_Virag_A3MBXJ_Zarodolgozat.pdf] PDF
Biro_Virag_A3MBXJ_Zarodolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biro_Virag_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol.pdf] PDF
Biro_Virag_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (383kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban az ELEVEN Australia hajápolási márkával foglalkozom, amely termékei természetes anyagokból, állatkísérlet mentes folyamatokon keresztül, környezetbarát módon készülnek. Egyik fő célom volt, hogy megvizsgáljam az ELEVEN Australia  marketingkommunikációs eszközeit az online felületeken, valamint a szalonokban alkalmazott helyszíni kommunikáció sikerességét. Ehhez három hipotézist fogalmaztam meg, amelyeket a fodrász szalonba járó vendégeinkkel készített, a márkával kapcsolatos interjúk segítségével vizsgáltam. Emellett célom volt az újonnan nyílt magyarországi ELEVEN webshop ismertségének vizsgálata, és a kapott eredmények alapján kijelölni a fejlesztési irányokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eladás - értékesítés, kérdőíves felmérés, online marketing, reklámkampány, vállalati marketing stratégiák, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:33
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet