Boda Renáta (2021) Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Boda_Renáta_A51VO5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat témája a direct-to-fan marketing stratégia, melyet a független zenei előadók alkalmaznak és ennek alakulása a 2019-es pandémia hatására. Ennek a marketing stratégiának szerves részét képezik a társasági oldalak, az előadó saját weboldala, és egyéb kommunikációra használható applikációk, közösségi terek. A dolgozat célja feltárni a direct-to-fan marketing működésének sikerét, azt, hogy hogyan alkalmazzák a zenei előadók az online tereket a rajongóikkal való kommunikációhoz. Továbbá megérteni a rajongók világát és ezek alapján megvizsgálni az előadók és rajóngóik kapcsolatát és a pandémia hatását erre a kapcsolatra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | direct to fan, online marketing, pandémia hatása, rajongás, zenei előadó |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |