Gál Gitta (2021) A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Gál_Gitta_diplomadolgozat_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy vállalat életében a siker elérése érdekében roppant fontos tényező az, hogy mi az emberek véleménye, benyomása a cégről. Napjainkban ez még jobban felértékelődik, hiszen az első benyomás alapján döntjük el, hogy betérünk-e az adott helyre, az első benyomás alapjaiban meghatározza a vállalatról kialakult, bennünk élő képet. Emellett korunk „betegsége”, hogy a státuszszimbólumoknak élünk, a fogyasztók egy márka megvásárlásával képesek kifejezni, hogy kik ők. A Starbucks erre egy kiemelkedő példa, ugyanis az 1980-as években alig néhányan ismerték, addig 2021-re több, mint 31.000 egységük üzemel és emberek milliói rajonganak érte. Hogy hogyan lett a kis kávépörkölő boltból egy kontinenseken átívelő hálózat? Szaktudással, brand építéssel, tudatos imázs kialakítással és rengeteg munkával. Nincs a világon még egy ilyen kávézó lánc, amely ilyen ütemben tudott növekedni és ilyen hatalmas márkaismertséggel rendelkezik. Azt gondolom ez egészen elképesztő eredmény, hogy a 10 éves magyarországi jelenlét alatt sikerült olyan mélyen elültetni a zöld, szirént ábrázoló logót az emberek fejében, hogy bárhol, bármikor azonnal mindenki felismeri.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, hírnév, imázs, nemzetközi vállalatok, vállalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |