Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül

Czibolya Cintia (2021) Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Czibolya Cintia-CH683V SZAKDOLGOZAT.pdf]
Előnézet
PDF
Czibolya Cintia-CH683V SZAKDOLGOZAT.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Scan 2021. May 17. (2).pdf] PDF
Scan 2021. May 17. (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (425kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat témája a vállalati stratégia kialakítása és elemzése, mindez a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül vizsgálva. Az első fejezet kifejti hipotéziseim és feltárja az alkalmazott kutatási módszereket. A stratégia alapfogalmainak tisztázása után a második fejezet a vállalati stratégia szerepét és lényegét részletezi, ismerteti a megtervezésének lépéseit és a stratégia szintjeit. A harmadik fejezet rövid cégbemutatás után betekintést nyújt a Tízpróba Magyarország Kft. egyes részeibe, valamint vázolja a sportvezető szervezeti egység fogalmát, végül a cég általalkalmazott vállalati stratégiáját elemezi. Dolgozatom kitér a vállalat társadalmi szerepvállalására és annak jelentősége, majd ezt követően a vállalati kultúrát és a vállalat piaci helyzetét részletezi. A negyedik fejezet kifejti a vizsgált cég stratégiai pozícióját az alkalmazott kutatási módszerek segítségével. Továbbá, mivel napjainkban a COVID-19 nevezetű világjárvány nagyban befolyásolja stratégiai döntéseket szakdolgozatom kitér a járvány okozta hatásokra is. Az ötödik fejezet összegzi a kutatások legfőbb állomásait, és a levont következtetéseket. Ezek összhangban vannak a disszertációm elején megfogalmazott feltevéseimmel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, belső piac, humán tényezők, külső piacok, szegmentálás, vállalati szintű stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:33
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:33
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35787

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet