Az autóipari szereplők marketingstratégiájának bemutatása és a koronavírus-járvány piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata

Brunner Csaba (2021) Az autóipari szereplők marketingstratégiájának bemutatása és a koronavírus-járvány piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Brunner-Csaba_r5ri19.pdf] PDF
Szakdolgozat_Brunner-Csaba_r5ri19.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Az autóipar sajátos marketingstratégiájának bemutatása, ezen felül pedig a koronavírus okozta (kényszer)változások bemutatása. A dolgozat célja bemutatni, hogy hogyan változtak meg a fogyasztói magatartások a vírus hatására, illetve milyen jövő előtt áll az autóipar. Az autóipar általános marketingjének alapos vizsgálata, illetve az elvégzett kutatások próbálják bemutatni azokat a dolgokat, amik általánosságban igazak az egész iparágra, majd az kerül bemutatásra, hogy ezeket a dolgokat hogyan változtatta meg a koronavírus és az ehhez kapcsolódó korlátozások.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Sóstói Tamás
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, gépjármű, koronavírus-járvány (COVID-19), magyar autópiac, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:33
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet